يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۷۹۴
زمان انتشار: ۰۳:۰۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
مدير يك وب سايت غيراخلاقي در گيلان شناسايي و دستگير شد.
فرمانده نيروي انتظامي استان گيلان با اعلام اين خبر اظهار داشت: پليس فتا با گشت زني در فضاي مجازي وب سايتي را شناسايي كردند كه مبادرت به انتشار محتواي غيراخلاقي و ترويج فرهنگ ابتذال غرب مي كرد.
سرهنگ محمدخاني گفت: با شناسايي آدرس مدير اصلي اين سايت اكيپ هاي عملياتي پليس پس از اخذ مجوزهاي قضايي، در يك عمليات غافلگيرانه گرداننده اصلي اين وب سايت غيراخلاقي را در غرب گيلان دستگير كردند. وي خاطرنشان ساخت: در بازرسي از منزل متهم يك دستگاه لپ تاب، 2 دستگاه رايانه، 3 عدد فلش مموري و مقاديري سي دي كشف و ضبط شد.
متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي خود اعتراف و با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها