أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۸۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
در این مقطع حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام می کنم و نمی خواهم مسائلی را مطرح کنم تا فشار روانی حاکم بر تیم بیش از این شود
سایت گل - محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بابت باخت شب گذشته هشدار کوچکی داد. .
 رویانیان در ابین بیانیه شفاهی گفته است: شکست مقابل صبای قم سخت و سنگین بود. کادر فنی و بازیکنان صبا زحمت کشیدند و قابلیت های خود را نشان دادند. در این بازی حضور 70 هزار تماشاگر و حمایت همه جانبه آنها از تیم نشان داد که هواداران پای تیم شان ایستاده اند. بنده امیدوارم با گذشت زمان و رسیدن تیم به هماهنگی لازم شاهد کسب نتایج بهتری باشیم. اعضای تیم پرسپولیس باید قدر حضور گسترده هواداران و حمایت آنها را تا دقیقه 90 از تیم را بدانند و برای جبران محبت هواداران تلاش خود را مضاعف کرده تا بتوانند با کسب نتایج مطلوب انتظارات آنها را بر آورده سازند.
رویانیان تصریح کرد: احتمال اینکه به واسطه تغییرات زیاد در ترکیب تیم و جذب مربی خارجی در آغاز فصل با مشکلات مواجه شود وجود داشت اما اینکه در 3 بازی اخیر شاهد کسب یک امتیاز باشیم به هیچ عنوان نمی تواند رضایت بخش باشد. در این مقطع حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام می کنم و نمی خواهم مسائلی را مطرح کنم تا فشار روانی حاکم بر تیم بیش از این شود. اعتقاد بنده، مدیریت باشگاه، هواداران و پیشکسوتان در این شرایط می بایست برای سربلندی پرسپولیس و خروج تیم از وضعیت کنونی همدل شده و از تیم حمایت کنند. انشاءا... این فشار روانی با یک برد از روی دوش کادر فنی و بازیکنان برداشته خواهد شد.

او ادامه داد:  بازیکنان پرسپولیس باید خودشان را باور داشته باشند و بدانند که بهترین های ایران هستند. این تیم قطعا نتیجه می گیرد اما در سایه گذشت زمان، رسیدن به هماهنگی بیشتر، صبوری و حمایت همه جانبه هواداران.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها