کد خبر: ۷۱۹۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
وجود صندلي هاي خالي در استاديوم هاي ورزشي و نبود بليط براي استفاده از اين صندلي ها در المپيک لندن به معضلي عجيب براي تماشاچيان در انگليس تبديل شده است.
نبود بليط براي صندلي هاي خالي در استاديوم هاي ورزشي در المپيکِ لندن باعث به‌ستوه آمدن ورزش دوستاني شده که نمي توانند براي تماشاي مسابقاتِ مورد علاقه خود بليط پيدا کنند. کميته المپيک لندن اعلام کرده بود که اين صندلي ها را براي شخصيت ها و شرکت هاي حامي (مالي) المپيکِ لندن درنظر گرفته بوده، اما اين افراد براي ديدن مسابقات نيامده اند. از همين رو، کميته المپيک لندن اخيراً برخي از بليط هاي اين صندلي ها را مجدداً براي فروش عرضه کرده است.

يکي از گردشگران گفت، من در يکي از روزنامه هاي انگليس خواندم که محلي براي فروش اين بليط هاي معدود در لندن تعيين شده و خود را به آنجا رساندم، اما ديدم صفي بسيار طولاني تشکيل شده است. من نيز به اميد اين که بزودي اين صف حرکت خواهد کرد در آن قرار گرفتم، ولي متأسفانه هفت و نيم ساعت طول کشيد تا نوبت من شد. من به بليط فروش گفتم بليط مسابقات دو ميداني را مي خواهم که گفت نداريم. گفتم بليط بازي هاي هندبال چطور که گفت آن را هم نداريم. لذا پرسيدم چه بليطي داريد؟! به من پاسخ داد، دو بليطِ دوچرخه سواري براي فردا داريم که من نيز بالاجبار آن دو بليط را پس از اين مدت طولاني که در صف مانده بودم، خريداري کردم.

يکي از خانم هايي که در صف بود گفت، مسئولان (برگزار کنندگان المپيک لندن) بسيار بد عمل کرده اند. وي افزود در اينجا صفي طولاني تشکيل شده اما گيشته بليط فروشي رأس ساعت پنج بسته مي شود. آنان (مسئولان) مي توانستند به مراتب بهتر عمل کنند (مثلاً چند گيشه بليط فروشي به طور همزمان داير کنند) تا صفي به اين طويلي تشکيل نشود.

يک خانم انگليسي ديگر گفت، ما کمي دلسرد و نااميد شديم زيرا با وجود همه تلاش‌هايي که کرديم نتوانستيم هيچ بليطي براي خود تهيه کنيم و لذا (با وجودي که در لندن زندگي مي کنيم) نخواهيم توانست هيچ مسابقه المپيک را از نزديک ببينيم. لذا بايد به خانه مان برگرديم و مسابقات را از طريق تلويزيون تماشا کنيم.

بسياري از روزنامه هاي انگليس نيز ضمن انتقاد به برگزار کنندگان اين مسابقات در رابطه با صندلي هاي خالي در استاديوم هاي ورزشي المپيک لندن و چاپ عکس هايي از اين صندلي هاي خالي نوشتند، هزاران بليطي که طرفداران ورزش و تماشاچيانِ علاقه مند به المپيک مي توانستند در اختيار داشته باشند، به علت عدم اطلاع رسانيِ صحيح و رزرو اين صندلي ها براي کساني که اصولاً به ديدن مسابقات نيامده اند، به دست مردم نرسيد و باعث شد که شمار زيادي از هواداران مسابقات ورزشي لندن از تماشاي اين بازي ها از نزديک محروم شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها