يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۹۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) اعلام کردند.

فارس، 227 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از افتخارآفرینی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کردند.

متن این بیانیه که علیرضا منادی عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سربازان گمنام امام زمان (عج) که مدال افتخارآمیز گمنامی بر سینه ستبرشان می‌درخشد، اینک با سپری کردن سه دهه مبارزه جدی با ایادی استکبار و توطئه‌گران داخلی و خارجی، اندوخته‌ای از تجربیات گرانسنگ را به همت عالی خویش درآورده تا مقتدرانه و هوشمندانه، ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب سازند.

در این راستا تازه‌ترین نمونه دستاورد و موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور که در مقابله با دشمنان این ملت و مخالفان پیشرفت علمی کشور، تبلور یافت، دستگیری تمام عوامل ترور نخبگان علمی و دانشمندان هسته‌ای بود که به رغم پیچیدگی و ظرافت‌های فراوان، توسط نیروهای تیزهوش و ولایتمدار وزارت اطلاعات به حول و قوه الهی انجام و برگ زرین دیگری در دفتر قطور خدمتگذاری آنها افزوده شد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های وزارت اطلاعات، حمایت قاطع خود را از مبارزه بی‌امان ایشان با ایادی استکبار جهانی اعلام کرده و برای سربازان گمنام امام زمان (عج) آرزوی توفیق روزافزون داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها