يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۹۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
شاگردان فن مارویک با سه شکست پیاپی مقابل دانمارک، آلمان وپرتغال، به عنوان تیم آخر گروه دوم از رقابت ها کنار رفتند

رود گولیت، کاپیتان تیم ملی هلند، از حذف تحقیرآمیز تیم ملی هلند از رقابت های یورو 2012 ابراز ناراحتی کرد.

شاگردان فن مارویک با سه شکست پیاپی مقابل دانمارک، آلمان وپرتغال، به عنوان تیم آخر گروه دوم از رقابت ها کنار رفتند؛ این در حالی است که بسیاری نارنجی ها را در ابتدای رقابت ها به عنوان یکی از تیم های مدعی قهرمانی می دانستند.

گولیت که به عنوان کاپیتان هلند، قهرمانی در یورو 1988 را جشن گرفت، از اینکه فینالیست جام جهانی 2010 از این رقابت ها حذف شد، متعجب نیست و اعلام کرد انتظار چنین اتفاقی را داشت.

او در گفتگو با د تلگراف گفت:" اینکه رقابت های یورو برای هلند به پایان رسید، واقعا ناامید کننده است اما من از این اتفاق متعجب نشدم. حتی پیش از اینکه رقابت ها آغاز شود، رسانه ها در مورد مشکلاتی که این تیم در رقابتها خواهد داشت، نوشتند.

اگر من اکنون بازیکن هلند بودم، نظر خودم را می گفتم. آنها اکنون باید دور هم بنشینند و هر چه سریع تر با هم حرف بزنند.

بازیکنان باید دور هم جمع شوند و همه مسائل را حل کنند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها