أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۹۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
رييس فدراسيون دووميداني پس از موفقيت دو ورزشکار کشورمان در رمسابقات دو ميداني بازي هاي المپيک اعلام کرد: در فينال رقابت خوبي را از حدادي در لندن خواهيم ديد.
افشين داوري رييس فدراسيون دووميداني اظهار داشت: رقابت حدادي براي ما در المپيک بسيار اهميت داشت و مي خواستيم او با همان پرتاب اول راهي فينال شود.سجاد مرادي هم با غيرت و با تجربه دويد تا به نيمه نهايي المپيک برسد.

وي ادامه داد: به حدادي بسيار اميدوارهستيم. او از روزي که به لندن آمده خيلي با انگيزه و سرحال است و من شک ندارم او در فينال نتيجه و پرتاب خوبي خواهد داشت. البته حريفانش هم آماده هستند. ساير رقبا با رکورد 66 متر وارد فينال شده اند، اما من شک ندارم احسان رقابت سختي با هارتينگ و کانتر براي مدال المپيک خواهد داشت.

داوري در مورد سجاد مرادي هم گفت: سجاد مرادي نشان داد که با تجربه ترين دونده ما است. حرکت او در 100 متر آخر مثال زدني بود.مي دانيم که سجاد با 100 درصد آمادگي اش به لندن نيامده، اما بسيار خوب کار مي کند.

رييس فدراسيون دووميداني در پايان افزود: اميدوارم امروز روز تاريخي و خوبي براي دووميداني ايران باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها