يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۱۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۷     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در بیمارستان بستری شد.

جهان، وحید قلیچ دروازه‌بان مطرح سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران دو روز پیش بعد از حضور در یک بازی فوتبال به دلیل نامعلوم دچار حمله و روانه بیمارستان شد و به کما رفت اما با تلاش پزشکان خطر رفع شد و به گفته یکی از نزدیکانش حال وی بهتر است.

گفته می شود که این ورزشکار سابق را در بازی دو شب پیش برخی از همبازیان سابقش نیز همراهی می‌کردند و با کمک آنها وی به بیمارستان منتقل شد.

قلیچ که سابقه سال‌ها حضور در دروازه تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس را دارد، در 25 آذر ماه سال 1336 و در تهران متولد شد.

وی در طول 12 سال حضور خود در پرسپولیس در 176 بازی به میدان رفته‌ است. وی در بین دروازه‌بان‌ها بیشترین حضور را در باشگاه پرسپولیس داشته‌ است.          

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها