أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۳۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۵۹     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
در دو حادثه جداگانه در انگلیس و آمریکا، اختلاف بر سر مرغ منجر به درگیری شد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه هافینگتون‌پست، پس از آنکه اوایل سال جاری ماجرای جوان 26 ساله انگلیسی که بلافاصله پس از بیرون آمدن از کما درخواست خوردن مرغ کرده بود، به عنوان تیتر یک اخبار سرگرمی جهان بدل شد، این بار نیز عشق مفرط یک انگلیسی و یک آمریکایی به خوردن مرغ دو حادثه آفریده است.

در یکی از این حوادث مرغی که در "هارتل‌پول" انگلیس اتفاق افتاد، یک مرد 46 ساله به دلیل آنکه پدر سالخورده‌اش مرغ دلخواه وی را نخریده، او را مورد ضرب‌وشتم قرار داده است.

به نوشته نشریه "میرور"، شدت این ضرب‌وشتم به حدی بوده که "نورمن بل" 76 ساله پس از این حادثه 11 روز را در کما گذرانده است.

البته گفته شده است که فرد مهاجم، مست بوده و در زمان حادثه حالت عادی نداشته است. وی در محل حادثه بازداشت شده، هرچند که پدر وی رضایت داده و او به زندان نرفته است.

در حادثه دوم نیز که کارولینای جنوبی آمریکا اتفاق افتاده، یک پیرزن مدعی شده است که نوه‌اش وی را در درگیری که بر سر سالاد مرغ بین آن‌ها اتفاق افتاده، کتک شده است.

البته نوه این پیرزن 67 ساله عنوان کرده‌ است که صحبت‌های مادربزرگش را به درستی نشنیده و تصور کرده است که پیرزن او را مرغ خطاب کرده است.

این در گیری نیز شدید بوده و به مجروحیت این زن آمریکایی انجامیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها