يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۳۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
شست مشورتی درباره بحران سوریه امروز (پنجشنبه) در تهران برگزار می شود. در این نشست نمایندگان حدود 15 کشور از پنج قاره جهان حضور خواهند داشت.
آریا، در این نشست نمایندگان حدود 15 کشور از پنج قاره جهان حضور خواهند داشت.

«علی اکبر صالحی » وزیر امورخارجه ایران با بیان اینکه موضع ایران در قبال سوریه نفی خشونت به منظور توقف آن و برقراری گفت و گوی ملی است گفت،باید وضع سوریه به گونه ای مدیریت شود که آثار خشونت و افراط گرایی متوقف شود، زیرا در غیر اینصورت زمینه های بحران در منطقه فراهم می شود و آثار منفی آن همه کشورها را در بر می گیرد.

وزیر امورخارجه ایران،خاورمیانه را تابلو و موزاییکی زیبا از ادیان و اقوام مختلف دانست و افزود،مسلمان و مسیحی ، شیعه و سنی و اقوام مختلف قرن های متمادی به صورت مسالمت آمیز در منطقه ما زندگی کرده اند اما دیگرانی از آن سوی جهان در صدد ایجاد اختلاف و تجزیه کشورها به منظور تشکیل کشورهای کوچک تر و ایجاد اختلافات مدت دار هستند بنابراین باید در این زمینه بسیار هوشیارانه عمل کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها