امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۲۴۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
دروازه‌بان تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه گفت: قرار گرفتن کاروان ایران در رتبه دوازدهم المپیک، مردم روسیه را شگفت‌زده کرده است.

علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم که با یک روز تأخیر روز بزرگ خبرنگار را به آنها تبریک می‌گویم. خبرنگاران ایرانی بسیار باهوش، زرنگ و افرادی هستند که به کار خود عشق و علاقه فراوانی دارند و باعث شده‌اند ورزش ما در المپیک جهش خوبی داشته باشد. همیشه برای خبرنگاران احترام خاصی قائل هستم و سعی کردم از انتقادها و سایر نوشته‌های آنها برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنم.

وی در خصوص شرایطش در روبین‌کازان روسیه گفت: شرایطم عالی است. بازی حساسی مقابل تیم دینامو داریم و به همین دلیل کادر فنی به من اعلام کرد پس از این بازی می‌توانم به جمع ملی‌پوشان اضافه شوم.

حقیقی خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی مقابل لبنان داریم. شاید خیلی از کارشناسان و اهالی فوتبال می‌گویند این بازی راحت است اما در عمل اینطور نیست و از این به بعد تمام بازی‌های ما بسیار حساس و سخت است.

دروازه‌بان روبین‌کازان روسیه درباره موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی در المپیک 2012لندن گفت: حضور ایران در رتبه دوازدهم المپیک مردم و علاقه‌مندان به ورزش در روسیه را شگفت‌زده کرد. بازیکنان تیم که المپیک را دنبال می‌کنند به من تبریک می‌گویند. انشاا‌لله پس از موفقیت کاروان ایران در المپیک نوبت فوتبال می‌رسد تا با رفتن به جام جهانی دل مردم را شاد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها