يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۴۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

بولتن نیوز: هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان مردم خدا جوی بی صبرانه منتظرند تا با فرا رسیدن لیالی قدر از این فرصت خدایی برای تقرب به خدا و طلب بخشش و مغفرت به پیشگاه حضرت حق بهره برداری نمایند.

 اما چند سالی است  که همزمان با این ایام برخی از اعضای خانواده هاشمی با نزدیک شدن به شبهای قدر تصمیم به خروج از کشور گرفته و احیای خود را در سواحل کشورهای خلیج فارس برگزار می کنند!


چند روز قبل رسانه ها از جمله شبکه اجتماعی توییتر خبر خروج خانم فائزه هاشمی را اعلام کرد و اخیراً نیز رئیس سابق مترو (محسن هاشمی) همراه فرزندانش از کشور خارج شدند.

این درحالیست که ایشان همین چند روز گذشته از کشور آلمان بازگشته و هنوز گرد سفر از روی خود پاک نکرده برای دور کردن خستگی از تن، مجدداً به سواحل خلیج فارس سفر نموده اند. 


با این حال ابهامات زیادی در خصوص این سفرها و دلایل آن وجود دارد مانند هزینه های این سفرها و منشاء تامین آنها و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۱
۱
سلام:
خب که چی ؟ فرض کنید داخل کشور هستند . چه فرقی میکند ؟
پاسخ
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۰
۲
متاسفانه بخاطر پولهای مفتی است که به جیب مبارک زده اند .
پاسخ
کاربر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
شما که اینقدر طرفدار حق و حقیقت هستید لطفا برای عدم رسیدگی به پرونده تعاونی اداره برق جویا شوید که چرا مسئولین طالب حق وضعیت این کلاهبرداری را چند سال کش داده اند .
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۰
۱
بري ديگه برنگردي. ان شاا...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها