يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۵۱۴
زمان انتشار: ۲۳:۳۶     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
مالک باشگاه ملوان به تمام مدال‌آوران المپیکی به همراه سعید عبدولی و محمد بنا پژو ۲۰۶ هدیه می‌دهد.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌ با توجه به برنامه‌ریزی و قول‌هایی که از قبل به قهرمانان و ورزشکاران المپیکی داده بودم، باز هم اعلام می‌کنم به هر کدام از قهرمانان المپیکی که دارنده مدال طلا، نقره و برنز در المپیک برای ایران اسلامی باشند، یک خودروی پژو 206 هدیه خواهم داد.

وی افزود: این هدیه فقط به پاس شاد کردن دل مردم و برافراشته شدن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران با نام الله در المپیک است.

هدایتی ادامه داد: همچنین به سعید عبدولی ورزشکار با غیرت و با تعصب کشورمان که در حق ایشان ناعدالتی داوری انجام گرفت تا از رسیدن به مدال طلای المپیک باز بماند، هدیه‌ای مانند سایر مدال‌آوران یعنی یک پژو 206 ناقابل اهدا خواهد شد.

مالک باشگاه های ملوان و استیل آذین تاکید کرد:‌ هیچ کس نباید چشم‌های خود را به حرکت سازنده محمد بنا که با ورزشکاران فرنگی‌کار ما زندگی کرد و ستون‌های کشتی فرنگی را استوار نمود، ببندد. به همین دلیل به پاس دلسوزی‌های او و صحبت‌های پهلوانانه‌اش در قبال شاگردان خود و مخصوصا حمایت زیبا و پهلوانانه‌اش از سعید عبدولی تصمیم گرفتم هدیه‌ای ناقابل که شاید ذره‌ای کوچک از زحمات این مربی بزرگ ایران را جبران کند، یعنی یک پژو 206 مانند سایر ورزشکاران مدال آور المپیک به ایشان هم اهدا کنم تا ان شاءالله این کارها سبب شود تا سایر ورزشکاران ما نیز برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانم هیچکدام از جوانان ما برای شاد کردن دل مردم دنبال مسائل مالی نیستند، اما هدف من از این کار به عنوان سرباز کوچکی در ایران اسلامی فقط تشکر و شادکردن دل ورزشکارانی است که دل هزاران ایرانی را در شب‌های عزیز قدر شاد کردند و باعث شدند مردم در این شب‌های عزیز به عشق این هواداران اشک بریزند و برای فرزندان خود دعا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها