يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۶۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
مهر، کار تصویربردار یا مجموعه با گروه و بازیگران جدید هم اکنون در دکور ساخته شده حوالی اتوبان همت ادامه دارد و این بخش از کار دو ماه دیگر به طول می انجامد.

هم چنین سیامک مهماندوست تدوینگر دو فصل قبلی این مجموعه کار تدوین را انجام می دهد. امیر توسلی نیز ساخت موسیقی را برعهده دارد. پس از عید فطر قسمت اول از فصل سوم این مجموعه که شنیده می شود نسبت به دو فصل قبلی تفاوت های بسیاری دارد وارد بازار خواهد شد.

دو فصل قبلی این مجموعه توسط محمد حسین لطیفی با فیلمنامه ای از حامد عنقا ساخته شده بود. البته در این فصل بازیگرانی چون هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا عطاران، طناز طباطبایی، رضا کیانیان، هانیه توسلی و... اضافه شده اند. اما همچنان سید مهرداد ضیائی و حسین یاری از فصل قبلی با این گروه همکاری می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها