کد خبر: ۷۲۷۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

واحد مرکزی خبر: درحالی که ۵۰ میلیون نفر در آمریکا در فقر زندگی می‌کنند یک تحلیلگر سیاسی گفت: به وعده‌هایی که درباره رفاه و امنیت اجتماعی به مردم آمریکا داده شده، هرگز عمل نشده است. هم اکنون ۷۳ درصد خانواده‌های فقیر صاحب فرزند از دریافت کمک‌های دولت محروم هستند.

هوراس کوپر، تحلیلگر مرکز سیاست‌های عمومی در گفتگو با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت: ارائه خدمات اجتماعی در آمریکا با شکست مواجه شده است، هفته گذشته دولت فدرال آمریکا گزارش داد حدود ۱۰۷ میلیون نفر از جمعیت۳۰۰ میلیون نفری آمریکا به نوعی کمک‌های دولتی دریافت می‌کنند که این تعداد کمک تاکنون سابقه نداشته است، در صورتی که این روند ادامه یابد، وضعیت آمریکا نیز مشابه اروپا خواهد شد و اکثر مردم به کمک‌های دولت نیاز خواهند داشت و تنها تعداد اندکی از مردم می‌توانند مخارج خود را تامین کنند.

کوپر افزود: برای آگاهی از وضعیت مردم نباید به آمار و داده‌ها بسنده کرد بلکه باید درباره وضعیت زندگیشان بطور مستقیم از آن‌ها سوال کرد و با شرایط زندگیشان آشنا شد.

وقتی از مردم درباره وضعیت زندگیشان در مقایسه با مردم سایرکشور‌ها سوال می‌شود، خواهند گفت آن‌ها در وضعیت بدتری قرار دارند.

وی فقدان ارائه کمک‌های دولتی به ۷۰ میلیون آمریکایی را یک مسئله خواند و افزود: مردم آمریکا فاقد فرصت‌های شغلی مناسب هستند، وقتی رئیس جمهور آمریکا سیاست‌هایی را تدوین می‌کند که برای کارفرمایان و افراد سرمایه گذار مجازات در نظر گرفته نمی‌شود، تعجبی ندارد که مردم به گرفتاری مبتلا می‌شوند و این یک واقعیت است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها