کد خبر: ۷۲۷۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

مهر: نشست «سامانه‌های هوشمند قرآنی- مذهبی جهان اسلام و مکتب تشیع» و «بررسی عوامل بدحجابی در جامعه» ۲۰ مرداد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم برگزار شد.

«مؤسسه رهنما پویان» با حضور در بخش نهاد‌ها و مؤسسات نمایشگاه قرآن، اقدام به عرضه جامع‌ترین سامانه‌های هوشمند قرآنی –مذهبی جهان اسلام و مکتب تشیع در این دوره از نمایشگاه کرده است.

در همین راستا، نشست تخصصی «سامانه‌های هوشمند قرآنی- مذهبی جهان اسلام و مکتب تشیع» با حضور مدیر عامل موسسه رهنما پویان و گروهی از کار‌شناسان سامانه‌های هوشمند اطلاع رسانی و ارتباطی و مخابراتی جمعه، ۲۰ مرداد، ساعت ۲۲ در سالن شهید علی محمدی در طبقه دوم شبستان مصلی برگزارشد.

زمینه بدحجابی در جامعه بررسی شد

 حجت‌الاسلام عبدالوحید وفایی، مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و مدیر فرهنگی منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بخش «عفاف و حجاب» درباره عوامل زمینه بدحجابی در جامعه صحبت کرد.

حجت‌الاسلام وفایی ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز جمعه ۲۰ مرداد به غرفه موسسه «قرآن و عترت» بخش «عفاف و حجاب» بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رفت.

بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب

عباس دلجو شاعر، محقق و مداح اهل بیت (ع) جمعه ۲۰ مرداد در بخش «عفاف و حجاب» نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته و درباره «راهکارهای فرهنگ سازی عفاف و حجاب» صحبت  کرد.

دلجو ساعت ۱۹ تا ۲۱ در غرفه «قرآن وعترت» بخش «عفاف و حجاب» حاضر شد.

عرضه کتاب «دشمن‌شناسی در کلام مقام معظم رهبری» در نمایشگاه قرآن

حوزه علمیه خواهران لردگان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبحث اهمیت دشمن‌شناسی اقدام به توزیع کتابچه دشمن‌شناسی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری کرده است.

بیداری اسلامی از منظر امام خمینی (ره)، جوانان و بیداری اسلامی از منظر مقام معظم رهبری، قرآن و بیداری اسلامی، تاریخچه انقلاب کشورهای تحت ظلم از جمله مصر، لیبی و بحرین از دیگر موضوعاتی است که در این کتابچه گنجانده شده است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیر ماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها