يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۷۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
روز گذشته نيروهاي امنيتي اين کشور منزل آلکس شوارتسر را تفتيش کردند. مامورين اين سازمان به خواسته دستگاه ورزش و کميته المپيک با ورود به خانه اين چهره ورزشي کوشيدند آثار به جاي مانده مواد انرژي‌زا را کشف کنند.

به نقل از فارس اين اتفاق در حالي روي داد که شوارتسر هفته گذشته پس از آنکه اعلام شد تست دوپينگ وي مثبت بوده از دهکده بازي‌هاي المپيک لندن 2012 اخراج شد.

به باور مقامات مسئول ورزش کشورش حرکت شوارتسر در استعمال دوپينگ به اعتبار و آوازه ورزشي اين کشور اروپايي لطمه زده که از اين جهت بايد مشخص شود به چه نحو براي دوپينگ اقدام کرده است.

شوارتسر که در ماده پياده روي 50 کيلومتر المپيک پکن به مدال طلا رسيد، چهار روز پس از مشخص شدن نتيجه مثبت آزمايش، توسط مامورين کميته مسابقات لندن 2012 به بيرون از دهکده بازي‌ها هدايت شد. وي به هنگام اخراج با اعتراف به اشتباهش گفته بود: با اين اتفاق تلخ دوران ورزشي ام نابود شد. مرتکب اشتباهي بزرگ شدم و همين باعث نابودي‌ام شد. مي خواستم براي پيکارهاي لندن آماده تر از قبل باشم. اما کاري که کردم، کلا اشتباه بود.

پيکارهاي لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاريخ يکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد يافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها