أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۷۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: میلوسویچ مدافع استرالیایی پیش‌قرارداد خود را باشگاه امضا کرده و این بازیکن از امروز می‌تواند در تمرینات تیم سپاهان شرکت ‌کند.

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تعطیلات گاه ‌و بی‌گاه لیگ خارج از عرف است، اما انتقاد کردن از این نوع برنامه‌ریزی هم هیچ تأثیری ندارد و در مورد این مسائل باشگاه خودش باید تصمیم بگیرد و من در این مورد نظری ندارم.

وی در ادامه به شرایط تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و افزود: تمرینات خودمان را از امروز به طور مجدد آغاز می‌کنیم و تیم نیز در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در برابر سایپا تصریح کرد: تمام بازی‌های سپاهان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران سخت است زیرا تمام تیم‌ها بسیار خوب کار می‌کنند.

وی در ادامه به مدافع استرالیایی تیمش اشاره کرد و افزود: میلوسویچ پیش‌قرارداد خود را باشگاه امضا کرده، اما هنوز قرارداد نهایی با این بازیکن ثبت نشده و این بازیکن از امروز هم می‌تواند در تمرینات تیم سپاهان شرکت ‌کند.

به گزارش فارس، این مدافع دارای اصلیتی کروات است و پیش از این در تیم هایدو اکسپریت کرواسی بازی می‌کرده و عصر دیروز نیز وارد اصفهان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها