يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۷۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
باشگاه خبرنگاران ، خانواده هایی که در شبهای قدر امسال برای مراسم احیا به مسجد دانشگاه تهران رفته‌اند، با اقدامی عجیب از سوی حراست دانشگاه تهران مواجه شده اند.

تا جایی که شرکت‌کنندگان ثابت مراسم‌های دانشگاه تهران به یاد دارند، در طول سالهای گذشته، حتی در سال ۸۸ که اوج فتنه گری و خرابکاری ضدانقلاب بود، مبادی ورودی دانشگاه تهران شاهد تفتیش و بازرسی نبوده است اما در سال جاری در شبهای ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان، ماموران حراست دانشگاه تهران، به یکباره اقدام به تفتیش خانواده‌های شرکت کننده (آقایان و خانم‌ها و حتی کودکان) در این مراسم نموده اند.

اگرچه این تفتیش با دستگاه‌های دستی الکترونیکی انجام می شود، اما نکته قابل توجه آن است که خانم‌ها هم در مبادی ورودی دانشگاه تهران توسط آقایان بازرسی می شوند؛ به این شکل که مامور مرد حراست دانشگاه، راکت الکترونیکی خود را دور تا دور بدن زنان حرکت می دهد و در صورت به صدا درآمدن آژیر آن، باید کیف یا وسایل شخصی خانم‌ها را مورد بازرسی ریزتر قرار دهد!

این اقدام در ۲ شب قدر گذشته سال جاری مورد اعتراض برخی خانواده‌های شرکت‌کننده در این مراسم قرار گرفته است اما دانشگاه تهران تاکنون توضیح خاصی درباره علت این اقدام عجیب ارائه نداده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها