أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۸۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
با مدال طلاي کاياک‌سوار نيوزيلندي، جايگاه ايران يک پله سقوط کرد.
در ادامه رقابت‌هاي قايقراني المپيک لندن، نمايندگان انگليس، نيوزيلند، اوکراين و روسيه به مدال طلا در ماده هاي مختلف دست پيدا کردند.

به گزارش فارس ،در کاياک تک‌نفره و مسافت 200 متر مردان اد ام سي کور از انگليس با زمان 36.246 در جايگاه نخست قرار گرفت. در اين مسافت نمايندگان اسپانيا و کانادا به ترتيب با زمان 36.540 و 36.657 دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان و در همين ماده ليزا کاريگتون از نيوزيلند با زمان 44.638 به عنوان قهرماني دست يافت. نمايندگان اوکراين و مجارستان به تريب با زمان 45.053 و 45.128 در مکان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند. مدال طلاي قايقران نيوزيلند باعث شد تا اين کشور جايگاه ايران را در رده چهاردهم جدول رده‌بندي تصاحب کند.

آرزو حکيمي نماينده کشورمان در اين مسافت بود که در دور مقدماتي حذف شد.

در کانوي 200 متر مردان، يوري چبان از اوکراين با زمان 42.291 به مدال طلا دست پيدا کرد. نمايندگان ليتواني و روسيه به ترتيب با زمان 42.792 و 42.853 به مدال‌هاي نقره و برنز رسيدند.

در کاياک 200 متر دونفره، نمايندگان روسيه، بلاروس و بريتانيا به ترتيب دوم و سوم شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها