يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۸۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

يك شركت مهندسي ژاپني، سرويس جديدي را راه‌اندازي كرده كه به ساخت نمونه‌هاي سه بعدي از جنين‌هاي متولد نشده در رحم در زمان بارداري مي‌پردازد.

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در حال حاضر بسياري از مطب ‌ها، تصاوير به ثبت رسيده در زمان اسكن‌هاي فوق صوت را به مادران ارائه مي‌دهند اما سرويس خدماتي Fasotec براي اولين بار در جهان يك مدل سه بعدي را ارائه كرده كه بسيار زنده به نظر مي‌رسد.

اين مدل سه بعدي از يك فناوري خاص موسوم به «بافت زيستي» براي پردازش سه بعدي اطلاعات تصوير استفاده كرده است. اين مدل سه بعدي سپس با يك چاپگر سه بعدي شكل گرفته كه دو رزين شفاف براي رحم مادر و سفيد براي بدن جنين را بi طور همزمان مي‌افشاند.

اين سرويس 100 هزار ين هزينه داشته كه هزينه تصويربرداري آن جداگانه است. شركت Fasotec اكنون تصميم دارد كه گزینه‌های قيمت را افزايش داده و دامنه‌اي از اندازه‌هاي مختلف شكل‌ها و مدل‌ها را به صورت سفارشي عرضه كند.

مجسمه جنين خود را به صورت سه بعدي نگهداري كنيد!

مجسمه سه‌بعدي چاپ شده از جنين درون رحم با هزينه 100 هزار ين
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها