يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۸۳۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۴     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
با مدال طلای کایاک‌سوار نیوزیلندی، جایگاه ایران یک پله سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های قایقرانی المپیک لندن، نمایندگان انگلیس، نیوزیلند، اوکراین و روسیه به مدال طلا در ماده های مختلف دست پیدا کردند.

در کایاک تک‌نفره و مسافت 200 متر مردان اد ام سی کور از انگلیس با زمان 36.246 در جایگاه نخست قرار گرفت. در این مسافت نمایندگان اسپانیا و کانادا به ترتیب با زمان 36.540 و 36.657 دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان و در همین ماده لیزا کاریگتون از نیوزیلند با زمان 44.638 به عنوان قهرمانی دست یافت. نمایندگان اوکراین و مجارستان به تریب با زمان 45.053 و 45.128 در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. مدال طلای قایقران نیوزیلند باعث شد تا این کشور جایگاه ایران را در رده چهاردهم جدول رده‌بندی تصاحب کند.

آرزو حکیمی نماینده کشورمان در این مسافت بود که در دور مقدماتی حذف شد.

در کانوی 200 متر مردان، یوری چبان از اوکراین با زمان 42.291 به مدال طلا دست پیدا کرد. نمایندگان لیتوانی و روسیه به ترتیب با زمان 42.792 و 42.853 به مدال‌های نقره و برنز رسیدند.

در کایاک 200 متر دونفره، نمایندگان روسیه، بلاروس و بریتانیا به ترتیب دوم و سوم شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها