أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۸۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک لندن گفت:‌ تمام تلاشم را در فینال مقابل کشتی‌گیر آمریکایی انجام دادم اما زورم نرسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، صادق گودرزی پس از کسب مدال نقره وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک لندن گفت:‌ واقعاً تمام تلاشم را انجام دادم و می‌خواستم حریفم را شکست دهم، اما زورم نرسید.

وی ادامه داد: حمله کردم، اما او روی ضد حملات برنامه داشت و 10 ثانیه آخر کار را تمام کرد. تنها دو بار اشتباه کردم که او از این اشتباهات استفاده کرد و شکستم داد.

دارنده 4 مدال نقره و برنز جهان المپیک در پاسخ به این سؤال که در دور مقدماتی کشتی‌‌های خوبی گرفتی و عنوان‌‌داران المپیک را شکست دادی، اما در فینال نتوانستی امتیازی از حریف آمریکایی بگیری، گفت:‌ هدفم تنها طلا بود و می‌خواستم قهرمان شوم. برنامه‌ریزی داشتم که کشتی‌گیر آمریکایی را شکست دهم، اما زورم نرسید. در نهایت آمادگی به‌سر می‌بردم و خیلی خوب تمرین کرده بودم، اما نشد.

گودرزی درباره اینکه به نظر می‌رسد به مدال نقره قانع بودی، گفت: وقتی به فینال می‌رسی، مدال نقره قطعی است بنابراین فقط باید برای طلا جنگید. تمام تلاشم را کردم اما نشد.

وی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه با این حریف نیز در آینده باید روبرو شوی و چه برنامه‌ای برای پیروزی مقابل او در رقابت‌های آینده‌ داری، گفت:‌ تنها می‌گویم خداحافظ کشتی، تلاشم را کردم و دیگر کافی است. 24 سال سن دارم و می‌خواهم به زندگی و کارم برسم.

گودرزی در پاسخ به این سؤال که الان زمان خداحافظی نیست، گفت: چیزی در کشتی نیست، از تیم ملی کناره‌گیری می‌کنم؛ 2 - 3 سال هم در لیگ کشتی می‌گیرم تا درآمد داشته باشم.

وی درباره اینکه از نظر مردم کشتی‌های خوبی در المپیک گرفتی و آنها انتظار خداحافظی ندارند، عنوان کرد: 10 سال است که کشتی می‌گیرم و 4 سال است که در رده بزرگسالان مدال‌های جهانی و آسیایی می‌گیرم؛ این هم مدال المپیک و دیگر دنبال چیزی نیستم. در لیگ کشتی می‌گیرم چون می‌‌خواهم از نظر مالی عقب نیافتم مگر اینکه دستور دیگری از سوی کادر فنی داشته باشم، در غیر این صورت ادامه دادن فایده‌ای ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها