أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۸۳۷
زمان انتشار: ۱۶:۳۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن در نخستین دیدارش مقابل حریف مکزیکی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد المپیک از ساعت 16:30 عصر امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که مسعود اسماعیل‌پور نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدارش مقابل کشتی‌گیر مکزیکی به پیروزی رسید.

اسماعیل‌پور در این دیدار در 2 تایم و با نتایج (6 بر صفر) و (2 بر یک) مقابل گیلرمو تورس از مکزیک به برتری دست یافت. نماینده کشورمان در دور دوم با دوران ژوماگازی‌یف قزاقستانی و نفر سوم جهانی استانبول که در دور اول استراحت می‌کند، روبه‌رو می‌شود.

بسیک کودوخوف روس، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن و 3 طلای قهرمانی جهان، فرانکلین گومز دارنده نقره 2011 جهان، آناتولی گوئیدا از بلغارستان و یوگشوار دات از هند در گروه اسماعیل‌پور حضور دارند.

نکته جالب توجه در این وزن رویارویی گومز و کودوخوف در دور نخست است که یادآور فینال جهانی 2011 استانبول است.

طغرل عسگر‌اف، دارنده مدال نقره 2010 جهان، کینیچی یوموتو ژاپنی و برنده مدال برنز المپیک پکن در بالای جدول این گروه مبارزه می‌کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها