يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۹۵۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۳     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
شب قدری دیگر فرا رسید، قدری که درهای آسمانش گشوده تر از همیشه و مرغهای آمینش بی قرارتر از همه وقت است، شبی که درهای استجابت دوباره گشوده شده و دستهای نیاز دوباره به سوی آسمان می رود.

امشب تقدیرها مقدر می شود، برگه رفتنی ها امضا و برگه ماندنی ها مهر تمدید می خورد.

امشب مهر خدا در دل بندگان فزونی می یابد و شیطان از این فزونی مهر رشک می برد.

امشب دست دعا از آستین ها برآمده و پر از نیاز و تمنا به درگاه احدیت دراز شده، نیاز را در درگاه حق جا می گذارد و با دستی آکنده از امید و آرزو به زمین باز می گردد.

امشب دلهای شکسته عروج می کنند، عروجی از خاک تا افلاک، عروجی از حضیض نا امیدی و تردید تا اوج توکل و دلبستگی.

خیلی ها دو قدر دیگر را از دست داده اند و امشب، شبی که قدر بودنش احتمال بیشتری دارد، همه می آیند، آنها که جا مانده اند، آنها که خواب مانده اند، آنها که 22 روز رمضان را در غفلت بوده اند و 365 روز سال را، آنها هم می آیند.

و خدا خود گفت که در این شبها دستی خالی از آسمان به زمین باز نمی گردد و همه امیدوار به این وعده الهی آمده اند.

خدایا من از غافلانم، بیدارم کن،‌ از جا ماندگانم به غافله ام برسان، از منتظرانم انتظارم به سر کن.

خدایا امشب بزرگترین آرزویم و بزرگترین امیدم، عفو و بخشش توست شنیده ام و می دانم که مهربانتر از همه مهربانانی پس با کوله باری از امید به درگاهت می آیم و می دانم هر چه ندهی، لطف و کرم و مهربانیت را حتما می دهی.

خدایا امشب به فرشتگان آسمانت بگو برایم بنویسند هر آنچه برای خوبان درگاهت نگارش می کنند.

خدایا امشب تقدیرم را به لطفت گره بزن و امشب دستهای پر از نیازم را با جود و کرمت آکنده کن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها