أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۰۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
معاون عمراني استاندار تهران با اعلام تمهيدات ويژه استانداري براي برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها گفت: تهران با آمادگي كامل ميزباني اين اجلاس را بر عهده مي‌گيرد.

محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: با توجه به اينكه در آستانه عيد سعيد فطر قرار داريم و بعد از آن نيز مراسم بازگشايي مدارس را خواهيم داشت، خط كشي معابر و لكه‌گيري آسفالت‌هاي خيابان از برنامه‌هايي است كه در دستور كار شهر تهران قرار دارد.

وي افزود: از ماه رمضان نيز حفاري خيابان‌ها كه از سوي سازمانهاي آب، برق، گاز و تلفن انجام مي‌شود، متوقف شده و اين روند تاپايان برگزاري اجلاس ادامه خواهد داشت تا در روزهايي كه سران ۱۲۰ كشور در تهران حضور دارند، زيبايي ظاهري شهر سر و سامان داشته باشد.

محمودي گفت: شهرداري تهران نيز موظف شده متكديان را جمع‌آوري كند كه در طول ماه رمضان اين طرح انجام شده و تا زمان برگزاري اجلاس نيز اين روند ادامه خواهد داشت تا متكدي در سطح شهر نداشته باشيم.

وي عنوان كرد: درباره محدوديت‌هاي ترافيكي نيز در روزهاي برگزاري اجلاس پليس راهور تهران بزرگ تدابير لازم را در صورت لزوم اعلام خواهد كرد، چرا كه ممكن است مسيرهاي ويژه براي انتقال ميهمانان در نظر گرفته شود.

معاون استاندار تهران همچنين با بيان اينكه از ۷ تا ۱۱ شهريور ماه تمامي ادارات و سازمانهاي دولتي شهر تهران تعطيل خواهد بود و شهروندان پايتخت مي‌توانند براي سفر برنامه‌ريزي كنند، گفت: تعطيلي شركت‌ها و سازمان‌هاي خصوصي نيز با نظر خود آنها انجام مي‌شود و چنانچه بخواهند مي‌توانند از اين تعطيلات استفاده كنند.

وي خاطر نشان كرد: شهر تهران آمادگي كامل براي برگزاري اجلاس غير متعهدها را دارد و همه تدابير براي حضور آنها در پايتخت اتخاذ شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها