يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۰۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
همزمان با شكست خاتمي و نزديكانش براي بازگشت آرام و بدون هزينه به صحنه سياسي كشور و تبري نجستن وي از فتنه و ضد انقلاب تلاش‌ها براي رساندن خاتمي به آرزوي بازگشت در فضاي مجازي شدت گرفت.
باشگاه خبرنگاران؛ با خبر شدیم گروهی در راستای دعوت از محمد خاتمی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، مبادرت به ایجاد يك وب سایت نموده‌اند.این گروه که خود را جمعی از جوانان اصلاح طلب نامیده‌اند با انتشار بیانیه‌ای برای حضور دیگر طرفدارانشان در این سايت دعوت به عمل آورده‌اند.

نكته قابل تامل در خصوص محل ساپورت و پشتيباني اين سايت اينكه، سرور اين سايت در ايالت اوهايو آمريكا قرار دارد و طبعا نمي‌تواند بدون هماهنگي دستگاه‌هاي امنيتي آمريكا وارد فضاي مجازي شده باشد.


از نويسندگان این سايت می‌توان به محمد علی ابطحی رئیس دفتر دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی و از محکومین فتنه 88 اشاره كرد.

صفحات این سايت با مطالبی از برخی از افراد نزدیک به خاتمي از جمله صادق خرازی، محمد رضا خاتمی، عباس عبدی، سعید حجاریان، مرتضی حاجی و ... حتی ابراهیم نبوی بروز می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه این سايت که با ظاهری شعارگونه به حمایت از کاندیداتوری خاتمی در انتخابات می‌پردازد،با مبادرت به انتشار مطالبی از پایگاه‌های اینترنتی جریان فتنه از جمله کلمه و جرس با موضوعاتی دال بر حمایت از سران فتنه و محکومینی که به جرم اقدام علیه امنیت ملی در حال گذران دوران محکومیتشان هستند سعی در تبلیغ برای حلقه فعال فتنه 88 دارد.

ظاهرا فتنه گران در حال و هواي بازگشت به دوران 8 ساله دولت خاتمي هستند كه در آن دوران با آلودگي‌هاي خارجي و عقده گشايي به قدرت‌نمايي و هتاكي عليه مقدسات الهي و ديني و ملي مي‌پرداختند.

در حال حاضر طيف نزديك به خاتمي آرزوي اين را در سر مي‌پروراند كه با حمايت‌هاي سياسي و فرهنگي از طرف رابطان غربي خود به بنيان‌هاي سياسي و فرهنگي ايران ضربه بزند و براي رسيدن به اين هدف فعاليت‌هاي خود را از آمريكا شروع كرده‌اند.


با توجه به ساپورت فني اين سايت از آمريكا به نظر مي‌رسد برنامه جديد و البته نخ نمايي براي اقدامات ضد ايراني در حال شكل گيري است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
یعنی خدایی بسم رب الشهدا رو خوب اومدن!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها