يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۰۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
بر اساس آخرین رده بندی بازیکنان جهان در در ماه اوت که توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد نوشاد عالمیان، در رده هفتم جهان ایستاد .
 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رده بندی ماه اوت در رده جوانان پسر حامد باشت باوی و در رده زیر 21 سال دختران زهرا نیاقی ها به دلیل عدم حضور در مسابقات بین المللی دارای رنکینگ از رده بندی بازیکنان جهان خارج شدند.
 در رده سنی زیر 21 سال، نوشاد عالمیان موفق شد بعد از درخشش در آوردگاه المپیک لندن با سه پله صعود در مکان هفتم جهان قرار بگیرد. اما نیما عالمیان با یک پله سقوط در مکان 74 ایستاد . جوانان زیر 18 سال پسران،  پوریا عمرانی با شش پله صعود در رتبه 91 قرار گرفت.

علیرضا ملارجبی دیگر ملی پوش جوان کشورمان بدون تغییر در مکان 172 ایستاد . آروین رویین تن با 22 پله صعود در رده 248 قرار گرفت . سجاد حسینی نیز 27 پله سقوط کرد و در جایگاه 354 ایستاد .
 بر اساس اعلام رنکینگ نوجوانان زیر15 سال پسر، آرمان حاجی ئی نفر اول نوجوانان کشورمان در رده بندی نوجوانان جهان 10 پله سقوط کرد و در مکان 96 قرار گرفت . مهرداد دهستانی و محمدبشیری نیز هر کدام با یک پله و 31 پله سقوط رتبه های 266 و 289 به خود اختصاص دادند . متین حیدری نفر چهارم ایران در این رنکینگ با 29 پله سقوط در رده 301 ایستاد .
 در رنکینگ نوجوانان وجوانان زیر 18 سال دختر ، سولماز محمدپور نفر اول کشورمان در این رده بندی با 40 پله سقوط در رتبه 558 قرار گرفت . نوشین میرعلایی با 89 رتبه صعود در مکان 627 ایستاد .
 رضوان بهرامی نیز صعودی 91 پله ای داشت و رتبه 633 جهان را به خود اختصاص داد . همچنین زهرا علوی با 54 پله سقوط در مکان 640 ایستاد و فاطمه جمالی فر ملی پوش نوجوان ایران نیز با 31 پله سقوط در رده 668 قرار گرفت ، جمالی فر در رنکینگ نوجوانان جهان نیز 29 پله سقود داشت و در مکان 261 نوجوانان دختر جهان ایستاد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها