أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۰۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
یک منبع رسانه‌ای اعلام کرد امسال تماشاگران بیشتری نسبت به المپیک پکن از رقابت‌های فوتبال مردان و زنان بازی‌های لندن ۲۰۱۲ دیدن کردند و به همین خاطر رکورد جدیدی ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دیلی‌میل، با انجام 32 بازی مردان و 26 پیکار بانوان، چهره تیم‌های اول تا سوم مشخص شد. بر اساس آماری که مقامات کمیته اجرایی ارائه کردند، در مجموع 58 دیدار انجام گرفته 2 میلیون، 186 هزار و 930 نفر از نزدیک در ورزشگاه‌ها به تماشا نشستند. این رکورد در حالی ثبت شد که در پیکارهای پکن 2008 شمار کل تماشاگران بالغ بر 2 میلیون 137 هزار و 462 نفر بود.

این آمار حاکی است شمار تماشاگران دیدارهای مربوط به آقایان یک میلیون و 525 هزار و 134 نفر بوده است. در حالیکه در رقابت‌های 4 سال قبل یک میلیون و 397 هزار و 448 نفر تماشاگر بازی‌های  مردان بودند.

از طرفی در این دوره پیکارهای بانوان 740 هزار و 14 نفر تماشاگر داشت که در المپیک قبلی این میزان 661 هزار و 796 نفر بود.

پیکارهای لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاریخ یکشنبه 22 مرداد (امروز) ادامه می‌یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها