امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۳۱۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: هیچکس حق انتقاد غیرکارشناسی از خادم را ندارد، چرا که او آبروی خود را برای المپیک گرو گذاشت.
منصور برزگر در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اگر رضا یزدانی گرفتار مصدومیت نشده بود و طلا می‌گرفت می‌توانستیم عملکرد کشتی آزاد ایران در المپیک را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کنیم اما حیف که این آزادکار شایسته ما نتوانست تا فینال پیش برود و طلایی شود.

وی تصریح کرد: من هم چنین دورانی را گذرانده‌ام و به خوبی می‌دانم که رسول خادم هم اکنون در چه شرایطی است. باورش کمی سخت است اما در این گونه مواقع چهار ستون بدن مربی می‌لرزد و شوک و استرس زیادی به او وارد می‌شود. خادم آبرویش را در دست گرفت و قبول مسئولیت کرد و به واقع که زحمت خود را نیز کشید.

برزگر در کنار ناکامی‌های المپیک به اتفاقات بزرگ و خوبی نیز اشاره کرد و گفت: کسب مدال سنگین وزن توسط کمیل قاسمی به راستی کار بزرگی بود، چراکه کشتی ایران سال‌هاست که تنها به مدال نقره علیرضا رضایی دلخوش کرده بود و هم اینک مشخص شد که ایرانی‌ها در سنگین وزن هم مدعی مدال المپیک هستند. احسان لشگری و صادق گودرزی هم توانستند با مدال‌های نقره و برنز خود به نتایج خوبی برسند.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با انتقاد شدید از عملکرد مهدی تقوی ادامه داد: تقوی دو مدال طلای رقابت‌های جهانی خود را نیز با تکیه بر شانس و اقبال گرفت و طبیعی است که این بار در المپیک شانس یار او نبود و تقوی در همان ابتدای راه از رسیدن به مدال محروم ماند. کشتی او در مقابل حریف کوبایی به هیچ عنوان شباهتی به جدال یک قهرمان جهان نداشت و او مانند گذشته سرنوشت کشتی خود را به دست شانس و اقبال سپرد.

وی در خاتمه با اظهار تاسف برای رضا یزدانی افزود: یزدانی لیاقت کسب مدال طلا را داشت، اما به دلیل مصدومیت نتوانست به کار خود ادامه دهد. البته من همچنان متعجبم که چرا تیم پزشکی در کشتی یزدانی با حریف اوکراینی، پای مصدوم او را فیکس نکردند و فقط با اسپرس حسی به درمان مقطعی او پرداختند. مطمئنا اگر پای یزدانی بعد از مصدومیت فیکس شده بود، درصد حذف او بسیار کاهش می‌یافت.

مهدی تقوی و رضا یزدانی با حذف از پیکار‌های اوزان 66 و 96 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن، نتوانستند به مدال دست یابند و بدین ترتیب کشتی آزاد ایران با یک مدال نقره و دو مدال برنز به کار خود خاتمه داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها