يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۱۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
وزير آموزش و پرورش طي پيامي كسب عنوان نايب قهرماني مسابقات وزنه برداري المپيك 2012 لندن، توسط سجاد انوشيرواني ، معلم تربيت بدني ناحيه يك اردبيل را تبريك گفت.
ايسنا، متن كامل اين پيام بدين شرح است:

خبر كسب جايگاه دوم جهاني و مدال نقره در رشته وزنه‌برداري المپيك 2012 لندن، توسط سجاد انوشيرواني، معلم تربيت‌بدني ناحيه يك استان اردبيل كه از زمره 15 هزار نيروي تربيت بدني جديدالاستخدام وزارت آموزش و پرورش در سال 89 است بار ديگر ياد دلاور مرداني چون جهان پهلوان تختي ، پورياي ولي و حسين رضازاده را در اذهان جهانيان زنده كرد.

او كه به لطف خدا و با استعانت از ائمه اطهار بويژه قمر بني هاشم ، ابوالفضل العباس (ع) موفق شد در اين دوره از رقابت‌ها در مجموع ركورد 449 كيلوگرم را به ثبت برساند بار ديگر به جهانيان ثابت كرد كه فرهنگيان ايران اسلامي علاوه بر آن كه سرداران خط اول جبهه تعليم و تربيت هستند در ميادين جهاني و المپيك نيز سردمدار هستند.

سجاد انوشيرواني كه نمادي از جذب نخبگان عرصه هاي گوناگون علمي و ورزشي در آموزش و پرورش است ، با به اهتزار درآوردن پرچم سه رنگ ايران اسلامي كه مزين به نام اعظم پروردگار است ، نام ايران سرافزار را بر سر زبان عموم جهانيان بويژه رسانه هاي جهاني طنين انداز كرد و موجبات خشنودي ملت غيور و قهرمان پرور سرزمين سلمان پارسي و بويژه مردم غيور اردبيل را فراهم آورد كه اين خود ازبركات خون شهيدان انقلاب است.

اين حماسه آفريني پهلوان انوشيرواني بار ديگر به جهانيان ثابت كرد كه مردم غيور ايران اسلامي به رغم همه تهديدات و حق كشي هاي استكبار و ايادي آنان در منطقه، راه صلاح و فلاح خود را در سايه درايت و ولايتمداري مقام معظم رهبري(مدظله العالي) يافته و با عزمي راسخ و خلل ناپذير تا فتح قله هاي عزت و شرف در عرصه هاي معنوي ، علمي ، هنري، ورزشي و كسب مرجعيت جهاني از پاي نخواهند نشست.

اينجانب ، اين پيروزي چشمگير و غرور آفرين را به شما همكار فرهنگي، خانواده و جامعه فرهنگي كشور صميمانه تبريك مي‌گويم و موفقيت‌هاي روزافزون شما را در سايه عنايت امام زمان (عج) از خداوند بزرگ خواستارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها