أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۲۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگان نیرویی دریایی ایران هم اکنون 21 ناو گروه را در شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و تنگه باب‌المندب و دریای سرخ مستقر کرده است.
ایسنا، امیر حبیب الله سیاری اظهار کرد: در اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر كنترل منطقه با اقتدار كامل در آب های آزاد حضور پیدا كرده ایم.

وی افزود: : ماموریت و مسوولیت این ناوگروه گشت‌های دریایی در عرصه بین المللی است تا تسلط و امنیتی را كه باید در منطقه در سطح دریا و زیر دریا برای برقراری امنیت كشتی های نفتی و تجاری داشته باشیم، تامین كنیم و از بحرانی كه دزدان دریایی بوجود آورده اند برای همیشه در امان باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز تمام آموزش‌های مورد نیاز و مطابق با پیشرفته‌ترین آموزش‌ها در کشور انجام می‌شود و آمادگی تجهیزات نظامی هم در بحث تعمیر و نگهداری و ساخت زیردریایی‌ها و ناوهای جنگی و اقسام هواپیماها و بالگردها و یگان‌های موشکی و عملیات‌های ویژه در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم.

وی گفت: ساخت ناوهای جنگی بر اساس نیاز و به سرعت مقدور است كه برای نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران یك افتخار است كه متكی به هیچ كشوری نیستیم.

فرمانده نیروی دریایی کشور بحث آموزش‌های لازم را فراتر از آموزش‌های انتظامی عنوان کرد و افزود: دو مرکز آموزش دریایی کشور در شهرستان‌های شمال کشور و سیرجان تربیت نیروهای جوان را بر عهده دارند و آموزش‌ها به گونه‌ای است که این جوانان پس از فراغت از سربازی با روحیه‌ای مذهبی، پرتلاش و آماده در عرصه زندگی ظاهر می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها