يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۲۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
سوژه خبری بالاترین، BBC، VOA، رادیو فردا، اعتماد، آفتاب یزد
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری: خوب اگر بنا باشد یک شیخی که مردم به او دلبسته بودند، و قبل از انقلاب پای منبرش می نشستند و دنبال او آمدند و انقلاب کردند، متهم شود و اتهامش بررسی نشود، تاثیر مخربی بر ذهن آنان می گذارد. کسی که دیروز از پابرهنه دفاع می کرد و طرفدار مستضعف بود امروز برعکس شده و آنکه دیروز طرفدار سرمایه داری بود امروز طرفدار مستضعفان شده.

بولتن نیوز: روزنامه های اعتماد، آفتاب یزد و مردم سالاری روز پنجشنبه عکس آقای ناطق در صفحه اول به همراه صحبت های ایشان را تیتر کردند. رسانه هایی که در گذشته ای نه چندان دور سایه ایشان را هم با تیر می زدند و امروز از آقای ناطق نوری باید پرسید: چه کرده ای ای برادر که رسانه هایی که روزی دشمن تو بودند، امروز به مروج و مبلغ شما تبدیل شده اند. آن ها که با خواسته های نظام همراه نشده اند و همان خط افراط و تفریط را دنبال می کنند، شما چه تغییری کرده ای که ایشان را از خود خشنود کردی و به سوژه تبدیل شدی برای پیش برد اهداف سوال برانگیز ایشان؟ آیا لازم بود که موضوعی را که تنها یک اشتباه بود را دوباره علم کنی و ورود پیدا کنی به سخنانی که یک به یک انها محل تامل دارد و بحث برانگیز و خوراکی است برای دشمنان این آب و خاک و جمهوری اسلامی و دست آویزی برای فشارهای بیشتر به مسئولین نظام از سوی کسانی که با فشار تحریمها خشنودند و با سخنان شما دل شاد تر!




این حرکت ناطق نوری در حالی مورد توجه رسانه های مختلف برون مرزی قرار گرفته است که چند روزی بیشتر از بیانات مقام معظم رهبری نمی گذرد که ایشان درجمع دانشجویان فرمودند اگر کسی هم می خواهد انتقاد کند طوری باشد که خوراک دشمن را فراهم نکند و البته رهبر انقلاب بارها در بیاناتشان از تعابیر اغراق آمیز برخی افراد در مورد خودشان انتقاد کرده اند. حال سوالی که از آقای ناطق نوری باید پرسید این است که چه ضرورتی در طرح دوباره سخنانی که اشتباه بودن آن مطلب در وقت مطرح شدنش نیز اثبات شد، دیده اند که از نگاه دیگران مخفی مانده است. آیا ایشان برای دوباره مطرح شدن در جوامع سیاسی و در آستانه ورود به ماه های پایانی دولت دهم و آغاز دور جدید انتخابات ریاست جمهوری فکرهای به سر دارند که از گفتن آنها به شکلی مستقیم واهمه دارند.

سایت های ضدانقلاب و معاند و همچنین کسانی که سعی دارند نقش روحانیت را در جامعه ایران کمرنگ کنند و اپوزسیون  همیشه در تلاش هستند با سوء استفاده از حرکات و سخنان برخی سیاستمداران و مسئولین، وضعیت داخل ایران را طوری نشان دهند که دائما رجال سیاسی همدیگر را با الفاظی به دور از ادب و احترام خطاب می کنند.

 در همین راستا و پس از بیانات ناطق نوری بیشتر سایت های ضدانقلاب دوباره از آب گل آلود ماهی گرفته و خوراکی بسیار خوبی برای خود دست و پا کردند. این سوژه به اندازه ای مایه خوشحالی این وب سایت ها شد که به سرعت شروع به اطلاع رسانی در مورد این مسئله کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها