أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۳۲۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
نتایج نظرسنجی‌های رسمی نشان می‌دهد که اکثر اسرائیلی‌ها مخالف حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران هستند.
فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل نوشت: اکثر اسرائیلی‌ها با طرح حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف هستند. این خبر را روز گذشته شبکه 10 تلویزیون اسرائیل منتشر کرده است.

در نظرسنجی که موسسه گفت‌وگو در اسرائیل انجام داده، 46درصد از پرسش‌شوندگان عنوان کرده‌اند که اسرائیل نباید به تاسیسات‌ هسته‌ای ایران حمله کند، 22درصد نیز عنوان کرده‌اند که در این مورد نظری ندارند.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر می‌شود که بحث در مورد ضرورت حمله به ایران، میان سران رژیم‌صهیونیستی نیز افزایش یافته است. مخالفت‌ها با "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و "ایهود باراک" وزیر جنگ این رژیم، این دو را به آن واداشته تا مرتبا بر ضرورت حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران تاکید کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که میزان حمایت از نتانیاهو در 3 ماه گذشته به شدت کاهش یافته است. بر این اساس تنها 34درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد نتانیاهو ابراز رضایت کرده‌اند، و 58درصد عنوان کرده‌اند که از عملکرد وی رضایت ندارند. این در حالی است که میزان رضایت اسرائیلی‌ها در ماه می، 46درصد بوده است.

اظهارات و مواضع جنگ‌طلبانه نتانیاهو موجب شده تا انتقادات گسترده‌ای هم در میان سیاسیون و مقامات اطلاعات و هم در میان اسرائیلی‌ها به وجود آید. صبح امروز صدها اسرائیلی با حضور در برابر خانه ایهود باراک خواستار پایان مواضع جنگ‌طلبانه شدند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها