يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۳۶۲
زمان انتشار: ۰۲:۰۶     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
معاون اول رئیس جمهوری آمار جان‌باختگان زلزله اهر، ورزقان و هریس اعلامی استاندار آذربایجان‌شرقی را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمرضا رحیمی بامداد امروز در حاشیه جلسه کارگروه مربوط به مناطق زلزله‌زده که در استانداری آذربایجان‌شرقی تشکیل شده بود، در پاسخ به سؤال فارس آمار جان‌باختگان اعلامی وزیر بهداشت را رد کرد و آمار جان‌باختگان اعلامی زلزله‌های اهر، هریس و ورزقان را که توسط استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام شده بود، تایید کرد.

وی همچنین آمادگی ایران را برای دریافت کمک‌های بین‌المللی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و گفت: ایران در موقعیت‌های مختلف به کمک حادثه‌دیدگان سایر کشورها شتافته و اکنون در این شرایط آماده دریافت کمک‌های کشورهای مختلف به زلزله‌زدگان شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس هستیم.

وزیر بهداشت دیروز تعداد جان‌باختگان زلزله شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس را 306 نفر و استاندار آذربایجان شرقی تعداد جان باختگان این زلزله را 253 نفر اعلام کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها