يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۴۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
فرماندار شهرستان ري گفت: پس از جمع‌آوري کمک‌هاي مردم شهرستان ري به زلزله زدگان هيئتي با محوريت حميد سوريان، بزرگ‌مرد کشتي فرنگي جهان به مناطق زلزله زده اعزام مي‌شود.
امير حسين باقرنژاد در ارتباط با مراسم تجليل از نابغه کشتي فرنگي جهان گفت: در مراسم تجليل از حميد سوريان کمک‌هاي مردم شهرستان ري با محوريت بزرگ‌مرد کشتي فرنگي جهان جمع‌آوري مي‌شود.

فرماندار شهرستان ري با اشاره به اقداماتي که پس از افتخارآفريني فرزند ري صورت گرفته است، بيان داشت: پس کسب نشان طلا المپيک 2012 لندن توسط فرزند ري کميته استقبال از حميد سوريان با محوريت اداره ورزش و جوانان شهرستان ري تشکيل شد.

وي در ارتباط با ترکيب کميته استقبال از نابغه کشتي فرنگي جهان عنوان کرد: کميته استقبال از حميد سوريان با حضور هيئت کشتي شهرستان ري، کارشناسان، اداره ورزش و جوانان، پيشکسوتان، ورزشکاران و نخبگان شهرستان ري تشکيل شد.

باقر نژاد با اشاره به اينکه مراسم استقبال از نخبه کشتي فرنگي جهان با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته باشکوه و بدون حادثه برگزار شد و بر اساس تمهيدات صورت گرفته شده چندين دستگاه اتوبوس هماهنگ شد تا ضمن تکريم شهروندان ري، جوانان شهرستان براي شرکت در مراسم استقبال مسير 40 کيلومتري فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) تا منزل حميد سوريان از موتور سيکلت استفاده نکنند، که به فضل خدا مراسم استقبال با شکوه و آبرومندانه برگزار شد.

وي ادامه داد: با توجه به وقوع زلزله در آذربايجان جمعي از هموطنان عزيزمان کشته و مجروح شدند و غمي بر همه دل‌ها نشست و پس از اين اتفاق کميته روز جمعه جلسه فوق‌العاده‌‌اي گذاشت و با پيشنهاد حميد سوريان و کميته استقبال کمک‌هاي نقدي و غير نقدي مردم شهرستان ري با محوريت نابغه کشتي جهان براي بازماندگان اين حادثه جمع‌آوري مي‌شود.

باقرنژاد خاطرنشان کرد: کمک‌هاي مردمي تا بعدازظهر جمعه روز قدس جمع‌آوري و پس از تجميع آن در فرمانداري ري کمک‌ها در قالب هيئتي با محوريت حميد سوريان به مناطق زلزله‌زده ارسال مي‌شود.

فرماندار شهرستان ري در ارتباط با فلسفه ارسال کمک‌هاي مردمي به مناطق زلزله‌زده تصريح کرد: پس از وقوع اين حادثه کمک‌هاي مردمي وسيله‌اي است براي ابراز همدردي مردم و پيام ما اين است که مردم ساير مناطق کشور با هموطنان زلزله زده ابراز همدردي مي‌کنند و خودشان را شريک غمشان مي‌دانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها