أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۶۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
فرماندار شهرستان ورزقان گفت: در اثر زلزله 5.3 ریشتری عصر دیروز ورزقان تنها سه نفر مصدوم شدند.

محرم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مصدومیت این تعداد نیز جزئی بوده به حدی که نیاز به اعزام به مراکز درمانی ضرورتی نداشت.

وی افزود: با توجه به اینکه به مردم توصیه شده بود که به دلیل احتمال وقوع پس‌لرزه‌های شدید در منازل تخریب شده حضور پیدا نکنند، زلزله دیروز مصدومیت قابل توجهی نداشت.

فرماندار ورزقان گفت:‌ زلزله عصر دیروز خسارت‌های وارد شده از زلزله‌های قبلی را 10 درصد افزایش داد.

فروغی بار دیگر از هموطنان خواست تا به کمک‌رسانی خود به مناطق زلزله‌زده ادامه دهند و پتو، مواد بهداشتی، چادر و مواد شوینده را از اقلام مورد نیاز در این مناطق عنوان کرد که مردم و ارگان‌های مربوطه باید تامین آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دیروز موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.3 ریشتر  را در ساعت 18.32 ثبت کرد که مرکز این زمین‌لرزه نیز در 13 کیلومتری ورزقان، 24 کیلومتری اهر، 37 کیلومتری هریس و  512 کیلومتری تهران، اعلام شد.

از زلزله شش ریشتری روز شنبه این هفته ورزقان تا به امروز نزدیک به 700 پس‌لرزه این شهرستان و شهرهای دیگر را لرزانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها