يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۷۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

امروز قیمت طلا و سکه با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا و دلار، کاهش یافت و سکه طرح جدید 777 هزار تومان به فروش رفت.

به گزارش فارس، امروز با تو‌جه به کاهش قیمت جهانی طلا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید کاهش یافت و به رقم  777 هزار تومان رسید.
 
قیمت سکه طرح قدیم با 12هزار تومان تغییر به قیمت 779 هزار تومان به فروش رسید.
 
همچنین نیم سکه به 390 هزار تومان رسید که 4 هزار تومان افت قیمت داشت و ربع سکه با 3هزار تومان کاهش به قیمت 195 هزار تومان برای فروش عرضه شد.
 
سکه گرمی با 1000 تومان کاهش قیمت 113500 تومان و هر گرم طلای 18 عیار 79 هزار و 412 تومان برای فروش قیمت‌گذاری شد.
 
این گزارش حاکیست امروز در بازار جهانی طلا قیمت اونس 18 دلار کاهش نرخ داشت و به 1595.6 دلار رسید و هر دلار آریکا در بازار غیر رسمی ضمن کاهش 14 تومانی، 2112 تومان درج قیمت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
وحيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
ممنون كه اين اخبار رو هم ميگيد.
انشاالله كه اين نزول قيمت طلا همينطور ادامه پيدا كنه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها