کد خبر: ۷۳۷۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
امروز تابلوی فرهنگی دولت در عرصه سینما فیلم لاله شده و در عرصه موسیقی گروهی نوظهور به نام «نت».
به گزارش «ندای انقلاب»، یکی از محورهای انتقادی به دولت دهم سردرگمی سیاستگذاران فرهنگی دولت در عرصه های هنری و اجتماعی است.
این موضوع باعث شده تا حرکت سینوسی دولت نه تنها منجر به ارائه تصویری روشن از تراز فرهنگی متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی در دهه چهارم نشود، بلکه بازمانده هنجارهای اجتماعی و اخلاقی جامعه را در فضایی دوقطبی به بی تفاوتی بکشاند.
به طوریکه امروز تابلوی فرهنگی دولت در عرصه سینما فیلم لاله شده و در عرصه موسیقی گروهی نوظهور به نام «نت». گروهی که به سبک گروههای موسیقی فمنیست «یک گروه کاملا زنانه » بوده و بناست با خوانندگی یکی از بازیگران زن سینما (ب.ب) و همنوایی سایر اعضا به اجرای موسیقی آن هم در سبکهای « پاپ، جاز ، بلوز و کانتری» بپردازد.
نکته جالب در تاسیس این گروه اذعان موسسان آن به بی بدیل بودن این گروه در ایران است به طوریکه یکی از اعضای گروه می گوید « به جرات می‌توانم بگویم که تاکنون در ایران خانم‌ها در چنین گروهی نبوده و اصلا چنین گروهی با این گستردگی سبکی وجود نداشته و ندارد»
تعجب نیروهای انقلابی نیز از دولت دهم و کارگزاران فرهنگی آن که مدعی در ۳۱ استان کارگروه فرهنگی تشکیل داده اند و رئیس جمهور نیز شخصا در تمامی این کارگروه ها حضور داشته در همین نکته نهفته است که چگونه ممکن در دولتی که به نام ارزشها و اصولگرایی بر سرکار آمده شاهد چنین تغییر ذائقه هایی باشیم.
این در حالیست که چندی پیش رئیس جمهور در دیدار با نخبگان دانشگاهی ،بار دیگر بر ضرورت توجه دولت به کار فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف تاکید کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها