أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۷۹۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
سرگروه تیم ملی تکواندو گفت: همه دعواها برای نتیجه نگرفتن تیم ملی برای شکست من است و به من نیز تقصیرها را به گردن می گیرم.

به گزارش  خبرنگار مهر، یوسف کرمی که ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری رئیس فدراسیون تکواندو شرکت کرده بود ضمن بیان مطلب فوق افزود: باخت من مشکل فنی نداشت، من هیچگاه دروغ نگفته ام و نخواهم گفت. من بر اساس تمریناتی که انجام داده بودم آماده کسب مدال بودم و مدال را در دستان خود می دیدم.

وی ادامه داد: تا روز قبل از مسابقه همه چیز خوب بود و هیچ مشکلی نبود. وقتی تیم کشتی آزاد را دیدم که به همراه ماساژور، مربی تغذیه و روانشناس در حال تمرین هستند و من باید چند ساعت در اتاق خود تنها باشم ، به یکباره بهم ریختم. با همه دوستانم در تهران و حتی یک مربی روانشناس  تماس گرفتم تا  از تنهایی خارج شوم.

سرگروه تیم ملی افزود: در روز مسابقه خیلی بد بودم. من این اسپانیایی را با اختلاف زیاد برده بودم ولی در آن زمان اگر یک تکواندوکار کمربند قرمز هم جای این اسپانیایی بود می توانست من را شکست دهد.

کرمی با اشاره به اینکه اگر یک روانشناس در کنار تیم بود مشکلات ما حل می شد. افزود: در ورزش امروز روانشناسی حرف اول را می زند. من چهار سال از بهترین روزهای عمرم را برای کسب این مدال تلاش کردم و از مسئولان می خواهم با ورزشکاران دیگر که قرار است چهار سال برای المپیک زحمت بکشند این چنین برخورد نکنند.

سرگروه تیم ملی تکواندو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اینکه می گویند یوسف بعد از باخت می خندید، من عادت ندارم پشت دوربین تلویزیون گریه کنم، دوست ندارم گریه ام را کسی ببیند، شرمنده هستم زیرا با وجود تلاش زیاد نتوانستم به مدال دست یابم. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها