يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۸۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش پایگاه 598، گروه های "فریم " و "فوکوس" از شبکه خبری اجتماعی افسران اقدام به برگزاری مسابقه ای به مناسبت روز قدس نموده اند.

گروه "فوکوس" که در زمینه عکاسی به فعالیت می پردازد اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با موضع مسئله فلسطین نموده است. مدیر این گروه در اطلاعیه ای به کاربران فضای مجازی اعلام کرده است که در صورت تمایل تصاویری با موضوع فلسطین و روز قدس را که خود عکاس آن هستند برای شرکت در این مسابقه در این شبکه اجتماعی بارگذاری نمایند.

مدیر گروه "فریم" هم از کاربران فضای مجازی خواست تا پوستر، کلیپ ، اینفوگرافی و انیمیشن های تولیدی خود با موضوع فلسطین و روزقدس را برای شرکت در این مسابقه در صفحه این گروه در شبکه اجتماعی افسران بارگذاری نمایند.

شایان ذکر است که جوایز این مسابقه توسط "ستاد مردمی الی بیت المقدس" تهیه شده است و به نفر اول هر مسابقه کمک هزینه سفر کربلا، نفر دوم ربع سکه و به نفر سوم کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس های اینترنتی http://www.afsaran.ir/group/207#Link_121768 و http://www.afsaran.ir/link/121783 مراجعه نمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها