أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۸۰۷
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
مربی شیاطین سرخ معتقد است که تیم گواردیولابهبود فراوانی داشته است
Manchester United manager Sir Alex Ferguson
Getty Images

سایت گل- الکس فرگوسن، سرمربی باتجربه منچستریونایتد در آستانه فینال تماشایی لیگ قهرمانان اروپا که شنبه هفته آینده در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد، به این نکته اشاره کرد که بارسلونا از فینال سال 2009 رم پیشرفت زیادی داشته و معقتد است که این تیم، تیمی به مراتب قدرتمند تر شده.

فرگوسن درکنفرانسی خبری  پیش از برگزاری این فینال حساس گفت:« بارسلونا خیلی بهتر از سال 2009 شده و قهرمانی در آن فینال باعث شد تا کیفیت آنهابهبود بیابد.در فینال سال 2009 بعد از گل اول بارسا، تمرکز ما به هم ریخت.کلید این فینال، تمرکز تمام در خط دفاع و خط حمله است.»


اهمیت حضور لیونل مسی یکی از نکاتی است که سرالکس فرگوسن برروی آن تاکید کرد:« مسی تا مرکز میدان عقب می آید و به همین خاطر برای ما مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد.ما بارها مقابل بارسلونا بازی کرده ایم و آنها به جز مسی بازیکنان خوبی دارند و البته ما هم بازیکنان خوبی داریم.»

از سوی دیگر فرگوسن درمورد رویارویی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی گفت:« این ناامید کننده بود. از این دیدار نیمه نهایی، انتظارات بیشتری می رفت .فشار زیادی در این بازی حاکم بود که این فشار برای هیچ یک از دو تیم خوب نبود.»

فرگوسن درمورد جنجالی که در مورد رسوایی اخلاقی رایان گیگز منتشر شده، نظری نداد و به ارزیابی این ماجرا نپرداخت:« تمام بازیکنان ما، برایمان مهم هستند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها