أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۳۸۴۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
در رسانه ها مدعی اخلاقند و دم از اخلاق پهلوانی و ورزشکاری می زنند اما در زندگی خصوصی شان خبری از "پهلوان بودن" نیست. آنقدر غرق در میلیاردها هستند که از کمک ناچیز به "مادر" هم دریغ می کنند.

به گزارش ایپنا، چندی پیش مادر یکی از ملی پوشان تیم مطرح و پرطرفدار تهرانی با فرزندش که هرساله قرارداد میلیاردی می بندد، تماس می گیرد. مادر پیر این فوتبالیست مشهور و پولدار، بعد از گله از فرزندش که چرا سراغی از خانواده اش نمی گیرد از او می خواهد مبلغ 5 میلیون تومان بابت هزینه درمان بیماری اش به مادرش بدهد.

مادر انتظار داشت این فوتبالیست که چندی پیش خانه ای مجلل در یکی از برجهای معروف تهران خریده با پرداخت این پول به خانواده اش گره ای از کار آنها بگشاید اما جواب سرد آقای فوتبالیست این بود: " فعلا پولی در بساط ندارم که به شما بدهم".

چند روز بعد مادر این فوتبالیست به قصد صحبت با مدیر عامل باشگاه با دفتر باشگاه تماس می گیرد. این مادر در صحبتهایش با مسئولان باشگاه می گوید دیگر فرزندی به این نام ندارد و او را نفرین می کند. وی از فرزندش گله های بسیاری داشته چرا که در طول سالهای گذشته که این بازیکن قراردادهای میلیاردی بسته حتی یکبار هم به خانواده اش که وضع مالی چندان خوبی ندارند، کمک نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها