امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۳۸۷۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
سایت گل-به گزارش سایت گل به نقل از ایمنا، روز گذشته از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال برنامه لیگ برتر تا هفته یازدهم اعلام شد.
براساس این برنامه، سپاهان در فاصله روزهای 24 شهریورماه تا 11 مهرماه باید 5 دیدار نسبتاً سخت و البته حساس در 4 ورزشگاه مختلف برگزار کند.
سپاهانی‌ها روز 24 شهریور در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باید به آبادان سفرل کنند و در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف نفت بروند.
نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا سپس روز 29 شهریور در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر میزبان الاهلی خواهد بود و 4 روز بعد نیز در همان فولادشهر در حیثیتی‌ترین دیدار فصل خود به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.
تیم فوتبال سپاهان در فاصله بازی با پرسپولیس و دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی که روز 11 مهر در جده برگزار می‌شود روز ۶ مهر باید به انزلی برود و یک دیدار حساس دیگر در چارچوب هفته دهم لیگ برتر با ملوان که اکنون در رده دوم جدول جای دارد برگزار کند.
بدین ترتیب سپاهانی‌ها در فاصله 18 روز 2 مصاف خانگی سخت برابر الاهلی و پرسپولیس خواهند داشت و همچنین در 3 دیدار خارج از خانه کار آسانی برابر نفت آبادان، ملوان و الاهلی نخواهند داشت.
البته دیدار سپاهان و گهر در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به دلیل دیدار برگشت سپاهان و الاهلی به زمان دیگری موکول شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها