أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۸۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
افشاگری مشاور اطلاعات جاسوسی ترکیه قبل از مرگش:
با تشدید تلاش های مقامات استامبول برای استمرار و افزایش اشوب و ناآرامی ها در سوریه سران حزب عدالت و توسعه این کشور اینبار به سراغ القاعده رفتند. در همین زمینه روزنامه ایدینلیک ترکیه از همکاری "عبدالله گل" رئیس جمهوری و "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر و "احمد داوود اغلو" وزیر خارجه این کشور با "ایمن الظواهری" سرکرده گروهک تروریستی القاعده با هدف ضربه زدن به سوریه پرده برداشته است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، با تشدید تلاش های مقامات استامبول برای استمرار و افزایش اشوب و ناآرامی ها در سوریه سران حزب عدالت و توسعه این کشور اینبار به سراغ القاعده رفتند.

در همین زمینه روزنامه ایدینلیک ترکیه از همکاری "عبدالله گل" رئیس جمهوری و "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر و "احمد داوود اغلو" وزیر خارجه این کشور با "ایمن الظواهری" سرکرده گروهک تروریستی القاعده با هدف ضربه زدن به سوریه و اجرای توطئه تقسیم این کشور و در عین حال برهم زدن ثبات و امنیت سوری ها پرده برداشته است.



ایدینلیک در ادامه همچنین خاطر نشان کرده است که " کاشف قوزین اغلو" مشاور در بخش آسیای میانه دستگاه اطلاعات و جاسوسی ترکیه پیش از مرگش در اسنادی که آن را به این روزنامه فرستاده است، پرده از این همکاری های مخفیانه سران ترک با گروهک تروریستی القاعده برداشته است.

این اسناد همچنین از روابط محرمانه "اردوغان" با "گلبدین حکمتیار" و "اسامه بن لادن" رهبر سابق گروهک تروریستی القاعده خبر می دهد.

همچنین اسلام تایمز نوشت: روزنامه مذکور ترکیه در ادامه با اشاره به خبری درباره حمایت و پشتیبانی که حزب عدالت و توسعه از گروهک تروریستی القاعده ارائه می کند، بر این مسئله تاکید دارد که نزدیک به 50 فرد مسلح از ریاض پایتخت عربستان روز هشتم ماه گذشته میلادی وارد خاک ترکیه شدند و از آنجا به واسطه خودروهای وابسته به یک شرکت گردشگری ترکیه آن هم بدون آنکه کیف هایشان مورد تفتیش و بازرسی قرار بگیرد، به مرزهای سوریه منتقل شدند. این تعداد فرد مسلح ماموریت نفوذ به خاک سوریه و انجام جنایت ها و اقدامات خرابکارانه علیه مردم بیگناه این کشور را داشتند.

روزنامه ایدینلیک ترکیه در ادامه می افزاید:" عثمان قره هان" یکی از وکلای ترکیه که مسئولیت دفاع از یکی از سران گروهک تروریستی القاعده را در جلسه محاکمه اش در این کشور برعهده داشت، در درگیری با ارتش سوریه در حلب کشته شد و این موضوع بیانگر آن است که دولت ترکیه برای اشخاص نزدیک و مرتبط با القاعده زمینه ورود راحت به سوریه را با هدف اجرای عملیات جنایتکارانه فراهم می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها