أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۹۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان قم اجرای هشت طرح با سرمایه‌گذاری يك میلیارد و 25 میلیون تومان تصویب شد.
(ایسنا)، منطقه قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی، استاندار قم در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی، با اشاره به اینکه مهمترین و نخستین مشکل استان در موضوع کم‌آبی است، اظهار کرد: راهکارها، پیشنهادات و رفع مشکل کم آبی در جلسه آینده کارگروه بخش توسعه کشاورزی بررسی شود.

وی با تأكید بر اینکه حل مشکل موضوع آب ضرورت دارد، تصریح کرد: کمبود آب در بخش صنعت، کشاورزی و شرب خانگی تأثیر بسزایی دارد.

استاندار قم با اشاره به اینکه در موضوع منابع آب، استان دچار محدودیت جدی است، خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه شهر، افزایش جمعیت در سال‌های آینده و مهاجرت افراد به استان، برای افزایش منابع آب باید بررسی جدی صورت گیرد.

پیریایی با تأکید بر اینکه پروژه انتقال آب به دشت مسيله اهميت بسزايي در تأمين منابع آبي و احياي بخش کشاورزي استان دارد، اضافه کرد: موانع و مشکلات طرح انتقال آب به دشت مسیله باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

همچني مهندس سیدحسن رضوی، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت میزان بارندگی در سال آبی 90-89، منابع آب سطحی و زیرزمینی استان و برداشت و تخلیه آب سدهای استان پرداخت و اظهار کرد: حجم تخلیه و برداشت از منابع آب زیرزمینی 903.3 میلیون مترمکعب است که از این میزان 803.4 میلیون مترمکعب به مصرف کشاورزی و 61.49 میلیون مترمکعب آن به مصارف شرب و صنعتی می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها