أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۹۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: شب گذشته در جاده قدیم سلفچگان - ساوه بر اثر سقوط خاور از روی پل و برخورد دو دستگاه خودرو، چهار نفر مجروح شدند و یک نفر در دم جان باخت.

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حادثه جاده قدیم سلفچگان - ساوه بیان کرد: شب گذشته تماسی با مرکز اورژانس 115 مبنی بر سقوط خاوری از روی پل و برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پرشیا گرفته شد.

وی افزود: پس از اعلام این گزارش به سرعت دو دستگاه آمبولانس در کیلومتر 4 جاده قدیم سلفچگان به ساوه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: بر اثر این تصادف راننده پژو پرشیا در دم جان سپرد و چهار نفر به شدت مجروح شدند.

وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس 115 به سرعت در محل حادثه حاضر شدند اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.

فراهانی از وقوع حادثه رانندگی دیگری در شب گذشته خبرداد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو در کیلومتر 25 اتوبان قم - تهران چهار نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اقدامات پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه خاطرنشان کرد: نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان را برای تکمیل مراحل درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها