يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۹۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
این تماشاگر مارادونا نما حتی توجه دوربین های خبری را نیز به خودش جلب کرده بود
Maradona fake

سایت گل- در  جریان دیدار دوستانه تیمهای ملی آلمان و آرژآنتین که دیشب در فرانکفورت برگزار و با برد 1-3 آرژانتین مقابل میزبانش به اتمام رسید، تماشاگری در ورزشگاه حضور داشت که به شدت توجه دوربین های خبری را جلب کرده بود.
دوربین تلویزیون «زد.دی.اف» آلمان که به پخش مستقیم این بازی می پرداخت، بارها برروی چهره این تماشاگر«مارادونانما» تمرکز می کرد. این تماشاگر با مزه، تیپ و لباسی کاملا مشابه با تیپ مارادونا در جام جهانی 2010 زده بود و با و کت و شلواری دودی رنگ، موهای مجعد، ریش و عینک آفتابی، گویی خود مارادونا بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها