يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۰۸۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
امید نظری که شب گذشته برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر تونس به میدان رفت، از عملکردش در این بازی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امید نظری در گفت وگویی با سایت فدراسیون فوتبال گفت: تجربه خیلی خوبی برای من بود و در حال حاضر بسیار خوشحالم که توانستم برای اولین بار در تیم ملی ایران بازی کنم.

نظری درباره روند بازی و نتیجه بدست آمده گفت: ما خوب بازی کردیم. دوندگی‌مان زیاد و پاس‌هایمان خوب و سالم بود و چند موقعیت هم داشتیم اما فوتبال همین است. زمانی هست که خوب بازی می‌کنی اما تیم مقابل از موقعیت‌هایش بهتر استفاده می‌کند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما فقط دو گل زدیم.

وی افزود: به نظر خودم خوب بازی کردم و سعی نمودم وظایفی را که سرمربی به من محول کرده بود به نحو احسن انجام دهم. البته در ابتدای بازی کمی عصبی و دستپاچه بودم اما به مرور بهتر و بهتر شدم و در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز از عملکرد امید نظری راضی بود و گفت که او در طول بازی تمرکز بالایی داشت و گویی برای چندمین بار است که در تیم ایران بازی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها