أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۲۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در نظر داریم برای کمک به زلزله‌زدگان یک دیدار خیرخواهانه با تیم ملی ایران در تبریز انجام دهیم و امیدوارم فدراسیون با این موضوع موافقت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس محمد رویانیان پنجشنبه شب در حاشیه حضور در مراسم خیریه در زندان اوین با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی گفت: یک دستگاه کامیون شامل کمک‌های اولیه به آذربایجان فرستادیم و قصد داریم یک کامیون دیگر را هم ارسال کنیم.

وی اضافه کرد: کریم باقری مبالغ ناقابلی را از طرف باشگاه برای کمک به زلزله‌زده‌ها با خود به آذربایجان برد. وظیفه همه ماست که در این شرایط به افراد زلزله‌زده کمک کنیم. در حال پیگیری هستیم که یک دیدار دوستانه با تیم ملی ایران در تبریز انجام دهیم تا عواید آن به زلزله‌زدگان برسد. امیدوارم این مسئله با موافقت مسئولان فدراسیون همراه شود.

رویانیان اظهار داشت: آرزوی ما این است که برای وحید هاشمیان و کریم باقری بازی خداحافظی برگزار کنیم. فرصت بسیار خوبی است که در این دیدار خیریه هم شرایط خداحافظی این دو نفر به وجود بیاید و هم اینکه به زلزله‌زدگان کمک شود. برگزاری بازی خداحافظی برای این دو پرسپولیسی عقده‌ای است که بر دل ما مانده که هنوز نتوانسته‌ایم آن را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا نماینده‌ای را از طرف باشگاه به مناطق زلزله‌زده می‌فرستد، عنوان کرد: کریم باقری که در مناطق زلزله‌زده حضور یافته به نمایندگی ما نیز در آنجا حضور دارد. مطمئناً اگر ملی‌پوشان ما در ایران حضور داشتند برای کمک می‌رفتند. علی دایی که در مناطق زلزله‌زده حضور یافت برای باشگاه ماست، حمید استیلی که به آذربایجان رفته‌ هم برای باشگاه ماست و باشگاه پرسپولیس نیز متعلق به این عزیزان است.

وی با اشاره به حضورش در زندان اوین خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی چند ساله‌ای برای پرسپولیس داریم که آنها را پشت‌ هم دنبال می‌کنیم و قطعاً ادامه خواهد یافت. در همین راستا به زندان اوین آمده‌ایم تا با این عزیزان دیدار کنیم.

رویانیان ادامه داد: عده‌ای از هموطنان ما دچار مشکل شده‌اند و در زندان حضور دارند. این دیدار می‌تواند باعث شادابی آنها شود و ما هم می‌توانیم درس بگیریم. برای ما، مایه خوشحالی است که بتوانیم دلی را شاد و شرایط آزادی چند تن از هموطنان‌مان را فراهم کنیم. بسیاری از عزیزانی که در اینجا حضور دارند به دلیل مسائل پیش‌ پا افتاده و تصادفی است و عده‌ای به دلیل اختلافات کوچک، تصادف و... به زندان افتاده‌اند. این افراد انسان‌های خوبی هستند و باید آنها را درک و با آنها ارتباط برقرار کنیم.

رویانیان در مورد اینکه در آستانه عید فطر چه عیدی ای به زندانیان می‌دهد تاکید کرد: سعی می‌کنیم چند زندانی را آزاد کنیم و انشاءالله این کار تداوم داشته باشد. ما تیم نیستیم بلکه باشگاه پرسپولیس هستیم. تیم فوتبال ویترین باشگاه ماست و این تیم وظیفه دارد در میادین حضور یابد و با کسب نتایج خوب و قهرمانی دل مردم را شاد کند. همه چیز در باشگاه ما خلاصه به تیم فوتبال نمی‌شود و کارهای فرهنگی نیز انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ما باشگاهی با 60 سال سابقه هستیم و 30 میلیون طرفدار داریم. من این نوید را می‌دهم که در برخی از رشته‌های مدال آور المپیک مثل کشتی، وزنه‌برداری، دوومیدانی و حتی اگر شد والیبال یا بسکتبال نیز تیم‌داری کنیم.

رویانیان در مورد اینکه آیا پرسپولیس قصد دارد بازیکنان جدیدی جذب کند، گفت: به تازگی یک هافبک ایرانی(نقی‌زاده) را جذب کردیم و قصد داریم یک بازیکن خارجی را نیز به تیم اضافه کنیم. دو بازیکن خارجی به همین خاطر در ایران حضور پیدا کردند و تست می‌دهند تا یک نفر انتخاب شود.

رویانیان گفت: شرایط ما بهتر می‌شود و باید این اتفاق بیفتد. بهترین بازیکنان را جذب کردیم و باید بهترین تیم شویم. کمی زمان می‌برد اما روی روال خوب قرار خواهیم گرفت. پرسپولیس مانند هواپیمای بزرگی است که برای اوج گرفتن مدتی زمان می‌برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها