يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۲۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
سایت بورس اوراق بهادار از صبح جمعه مختل شده، اما با تلاش مسئولان آی تی این مشکل برطرف و امروز مجددا" مورد بهره برداری قرار می گیرد.
فارس، سایت بورس اوراق بهادار که یکی از سایت های مرجع بازار سهام بشمار می رود، از صبح جمعه با اختلال مواجه شده و فعالان نمی توانند از این سایت استفاده کنند.

در پی این رویداد پیغامی در این سایت درج و از کاربران خواسته شده ، برای مشاهده اطلاعات بازار به وب سایت tsetmc.com مراجعه کنند.

این اتفاق در حالی با شایعه هک شدن سایت بورس همراه شده که یکی از مسئولان آی تی بورس اوراق بهادار گفت: از صبح دیروز جمعه سایت بورس اوراق مختل شده و کارشناسان و مسئولان مربوطه تمام روز گذشته در حال حل این مشکل بودند.

وی ادامه داد: این اقدام توسط گروهی ناشناس فارسی زبان صورت گرفته و تا دقایقی دیگر مشکل برطرف شده و کاربران خواهند توانست از اطلاعات آن استفاده کنند.

همچنین اقدامات لازم برای جلوگیری از سایر راه های ورودی  در حال انجام است.

به گفته وی اطلاعات محرمانه‌ای از افراد در سایت بورس اوراق بهادار و آمار وجود نداشته و جای نگرانی نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها